Крос-маркетинг і його особливості

Крос-маркетинг і його особливості

З кожним роком компаніям стає все складніше отримувати нових клієнтів. Конкуренція постійно зростає. Звичні способи просування товарів і послуг поступово втрачають свою ефективність. Проте маркетингові технології теж не лишаються на місці. Одним з нових і дієвих способів залучення споживачів є так званий крос-маркетинг, або крос-продажі. Він є взаємодією в просуванні своїх товарів відразу двох або більше компаній, продукція яких здатна доповнювати одна одну.

 

Простий приклад.

 

Суть полягає у тому, що при покупці одного товару надається знижка на придбання іншого. Візьмемо, наприклад, прості макарони. Досить багато людей вживають їх разом з соусом або кетчупом, які можна назвати супутніми товарами. Рекламна акція будується на тому, що, придбавши пачку макарон, людина має нагоду купити соус до них із значною знижкою. Більшість людей скористається цією можливістю. Цей принцип застосовний практично до всіх груп товарів і послуг.

 

Особливості і переваги даного методу

Компанії, які спільно просувають супутні один одному товари, отримують досить велике число переваг.

 

При такому підході відбувається:

  • Зниження витрат на рекламу кожної із сторін;
  • Налагодження довгострокової співпраці між фірмами;
  • Підвищення популярності обох компаній у споживачів;
  • Більш ефективні результати, ніж при просуванні товарів окремо.

 

Для досягнення успіху учасники повинні працювати організований і злагоджено. Необхідно дотримання певних умов. Таких, наприклад, як приналежність товарів, що беруть участь в рекламній кампанії, до однієї цінової категорії. Неприпустимо сумісне просування елітної продукції разом з економ класом. Очевидним є той факт, що просувні разом товари не повинні конкурувати між собою. Вони зобов’язані доповнювати один одного. Крім того, у них повинна бути одна цільова аудиторія. Наприклад, як додаткові товари до тих же макаронів вже не підійде зубна паста.

Крос-маркетинг - сумісне просування товарів

 

Замість висновку

Крос-маркетинг вже багато разів довів свою ефективність при організованому використанні. Практично в будь-якому супермаркеті сьогодні можна побачити приклади таких рекламних акцій. Це ефективний маркетинговий інструмент, який реально здатен підвищити прибуток компанії.

 

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *